Een week eerder terug in Nederland

29 april 2019 - Nederland, Nederland

Iets na middernacht checken we in op het airporthotel in Doha. Wat een luxe, over 7,5 uur vertrekt onze doorvlucht naar Amsterdam en we kunnen maar liefst 6 uur slapen! Boarden is om 06.50 uur en volgens de receptie betekent dit om 06.40 uur uitchecken!

20190429_001550

Wel hebben we een wake up call gevraagd en 3 wekkers gezet, doodsbang om niet uit de diepe slaap te komen en de vlucht te missen.

Uitgerust vliegen we met 20 minuutjes vertraging verder in 6,5 uur naar Amsterdam. Het is een prima luchtvaartmaatschappij.

20190429_064619

20190428_202544

20190429_144039

Op Schiphol staat de familie ons op te wachten, een weekje eerder dan gepland. Ze zijn erg blij ons weer veilig terug te zien. Nu gaan we thuis eens even het nieuws goed terugkijken, het was ons nogal een week zo!

We hopen dat de onrust snel over is in Sri Lanka en dat iedereen er weer met net zo'n veilig gevoel als wij kan rondreizen. Het is een prachtig land en dan hebben we nu nog zoveel niet gezien.  Maar dat schuiven we gewoon een jaartje op als het kan, want terugkomen en onze reis vervolgen, dat doen we zeker!